Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy

sobota, 17 listopada 2012

rewolucja na talerzu?

Wczoraj kupiłam w końcu książkę, na którą długo polowałam.
"Rewolucja na talerzu" Agaty Ziemnickiej i Olgi Kwiecińskiej-Kaplińskiej. Książka powstała w oparciu o program, który prowadziły obie panie w TVNStyle. Świetny! Jak przygotować smaczne posiłki - zdrowo. To główny cel tego programu a teraz wszystkie przepisy zostały zamieszczone w książce :) Kilka z nich już wypróbowałam - palce lizać :) Swoją drogą, szkoda, że zdejmuje się z anteny naprawdę ciekawe programy a w zamian wrzuca np panią z białą rękawiczką...


Próbowałam musu owocowego z gorącą czekoladką

To ostatnia szarlotka ;)


A tutaj pyszna rybka z warzywkami :)


Doskonały poradnik. Ukazuje, że można zdrowo jeść i chudnąć, jak łączyć produkty by zjeść lekko i smacznie :) już nie mogę się doczekać wypróbowania nowych przepisów :) to co, robimy rewolucję na talerzu? ;)

Zamówiłam również prenumeratę "Mój piękny ogród" :) doskonała lektura do popołudniowej kawki :)

 
 Na deser zrobiłam ulubioną babeczkę dzieci, podwójna porcja oczywiście ;)
kremiaste być musi, więc: bananowiec ;)

biszkopt (mój ulubiony, rzucany)

masa bananowa:
4 banany rozdrabniamy w blenderze, dodajmy 200g masła i galaretę tężejącą truskawkową;
wykładamy na biszkopt
na wierzch 0,5 litra śmietany 30% ubitej z 2 łyżkami cukru pudru i galaretką truskawkową (tężejącą).

Mniam :)
życzę Wam spokojnego wieczoru i udanej niedzieli!
Pozdrawiam nowych obserwatorów i wszystkich Podczytywaczy ;)
Kama :)

24 komentarze:

  1. Kama- przy Twoim zapale kucharskim ważyłabym co najmniej 2 x tyle, co ważę.
    Ja dziś zgotowałam cały sagan barszczu ukraińskiego, szukając smaku zeżarłam dwie dokładki i nie mogłam się ruszać.
    A na deser w lodówce tort jabłkowo śmietanowy przekazany przez małego jubilata z Warszawy. Póki co nie ma na niego miejsca w żoładku.

    MDiO mam kilka roczników starych i czasami sięgam po nie, szczególnie zimą, bo więcej czasu na czytanie.

    Miłego wieczoru i niedzieli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joluś, właśnie te przepisy nie pozwolą Ci przytyć ;) można gotować bez strachu :)

      Usuń
  2. oooo, kochana, ja jestem leń kuchenny! nie lubię gotować, nie lubię piec. może dlatego, że przez 30 lat robiłam to na okrągło i z konieczności. ale może mojemu przcusiowi taka książkę zafunduję? miłego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja gotuję dopiero od 11 lat, więc jeszcze leń mnie nie bierze ;) ale kto wie, kto wie ;)

      Usuń
  3. też tęsknie za tym fajnym programem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale słodkości napiekłaś, ślinka mi cieknie na sama myśl o tym bananowcu. książki jeszcze nie widziałam ale program oglądałam kilka razy i podobał mi, wiele ciekawych przepisów szczególnie dla osób dbających o linię. Udanej niedzieli życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na książkę wpadłam całkiem przypadkowo :) opłaciły się moje częste odwiedziny w księgarni ;)

      Usuń
  5. uwielbiałam program tych 2 kobietek!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gazeta świetna, też prenumeruję. "Rewolucji na talerzu" szkoda, był to jeden z nielicznych wartościowych programów na Style, swoja drogą nie wiedziałam, że jest taka książka. Ciacha jak zwykle wyglądają przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, wszystko co ciekawe to zabierają. Chore, nie?

      Usuń
    2. Niestety takie mamy media. Czasem mam wrażenie, że oni chcą nas po prostu do reszty ogłupić.

      Usuń
    3. Najlepsze są programy typu: Ukryta prawda czy jak teraz Idealna niania :D odlot! Kto to ogląda???

      Usuń
  7. Ale dalas czadu! Ja myslalam, ze poczytam tylko o ksiazce a tu prosze...na dobicie babka i bananowiec! Dobrze, ze od patrzenia tylek nie rosnie:)))
    Buziaczki!:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Też lubiłam Rewolucje na talerzu szczególnie, że ja wiecznie na diecie i niestety takie piękne ciasta jak twoje mogę tylko oglądać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kto teraz nie na diecie? ;) książka super, polecam :)

      Usuń
  9. och ten biszkopt- nie moge oderwac oczu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak trafiłam na Twojego bloga to chciałam przeczytać wszystko co też z czasem uczyniłam. Chcę aby inni też mogli Cię odnaleźć więc zapraszam do akcji Liebster Blog - szczegóły na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jezu, jak pani rękawiczka mnie wkurza! Zaprosiłabym ja do mnie, ona pokazywałaby mi brudna rękawiczkę, a ja miałabym to głęboko gdzieś oraz szeroki uśmiech. Są rzeczy przyjemniejsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że są :) ale każdy ma swojego bzika nie? ;)

      Usuń