Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy

piątek, 21 września 2012

weekend, weekend, weekend!

Nareszcie!
Ciężki jakiś ten tydzień.
Tragedia w Pucku, szok, ból..  Nikt nie usprawiedliwi czynów tych osób...
MY rodzice zastępczy wiemy, jaka to robota, jaki to trud, jak wiele potrzebujemy pomocy. A polityka społeczna.. no cóż... jest jaka jest. Pomagają ile mogą i tłumaczę sobie, że zwyczajnie nie mają środków i wierzę, że chęci mają ogromne. Może to się kiedyś zmieni? Już dziś słychać było, jak to "z kasy na dzieciaki można sobie wyremontować dom" na przykład... to chyba nigdy się nie zmieni. To gadanie. Szkoda.


Działałam w tym tygodniu w kuchni troszkę. Przerabiam na bieżąco jabłka, mamy dżemik i suszone :)
Dżemik robię zwyczajnie: prażę w piekarniku jabłka, obrane ze skórki, wydrążone środki, zasypuję cukrem. Potem do słoiczków i pasteryzacja 20min.

Spróbowałam wreszcie placków z cukinii - pyszne...
cukinię ścieramy na tarce, dodajemy przyprawy, jajo, mąkę lub otręby i smażymy :)
a sosik to jogo naturalny z przyprawami i koperkiem :)

 a dziś spróbowałam jajecznicy z brokułem i czosnkiem. Gdzieś kiedyś podejrzałam u kogoś na blogu, ale nie pamiętam. Pycha ;)
Czosnek smażymy na odrobinie oleju, dodajemy brokuły, chwilę smażymy, zalewamy jajami i doprawiamy.
Dla mnie pycha.


Jutro śpię do 8. Tak. Co tydzień sobie obiecuję a potem, wygląda to tak, że wstaję o 6.30 :)
Może to i lepiej? Zaplanowałam na obiad jutrzejszy kluski śląskie z gulaszem z karkówki w sosie śmietanowo pieczarkowo koperkowym. Ha! Dawno nie było a jak powiedziałam K. - powiedział: jestem na TAK :)

Spokojnego weekendu wszystkim życzę,
odpocznijmy,
Kama.

2 komentarze:

  1. kluski śląskie powiadasz....
    Lena byłaby wniebowzięta:)
    ---
    do weekendowej jajecznicy kupiłam kurki.
    a placki cukiniowe robię ostatnio w różnych wersjach - zawsze smaczne!
    ---
    tragedia w Pucku mnie przeszyła ale Ty wiesz o polityce opieki społecznej więcej niż ja. nie siedzę już w tym 7 rok, i może i dobrze jak widać, nic się nie zmieniło.

    OdpowiedzUsuń
  2. witaski

    szczesliwe te wasze dzieciaki-bdb z wami maja
    ciepły wspaniały dom!

    -------------
    a jedzonko przepyszne
    placki cukiniowe sobie musze zrobic!

    OdpowiedzUsuń