Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy

niedziela, 6 maja 2012

weekend! długi weekend :)

Jak szybko zleciały te wolne dni. Pogoda nam dopisała. Początek tygodnia wręcz upalny, wygrzałam się :) dziś przeszła burza - zapowiadana od kilku dni, pierwsza w tym roku - powietrze wspaniale rześkie, ale też od razu zrobiło się chłodno. Uciekliśmy do domu, chociaż próbowaliśmy leżeć na kanapie pod kocykiem ile się da, niestety wiatr i deszcz wygonił nas. Odpoczęłam. Opaliłam się, wyleżałam na słoneczku, ale i też podgoniliśmy z robotą. Chłopaki dziś "odpalili" kajak, właśnie mieli wypływać jak tu nie lunie z nieba ;) przeczekaliśmy burzę i wtedy wręcz pobiegli nad jezioro i z dzikimi okrzykami odpłynęli ;)
 
A na działeczce... zielsko rośnie jak szalone, będę musiała zaprzyjaźnić się z motyczką na dłużej :) arbuzy nie ciekawie radzą sobie w gruncie... kilka wykopała nornica. Pory dają radę, selery - różnie.. nic to, w razie co kupię kolejną partię. Jabłonie kwitną, piękny zapach unosi się w powietrzu. Lada dzień rozkwitnie bez, kocham ten zapach.. maj cudnie pachnie bzem, tulipanem, kwitnącymi kwiatami jabłoni, kasztanów (nasze jeszcze nie zakwitły)
 
 
 takich tulipanów jeszcze nie widziałam :)


 
 nasz bociek, tuż za płotem, przechadza się w morzu "mleczy".. nadal samotny/a..


 rodo..... lada dzień..


a ten cudny zapach kwiatów jabłoni...


Jutro startujemy w nowy tydzień. Wypoczęci, zrelaksowani.. mam nadzieję, że Wy również :)

3 komentarze:

  1. ja się w piątek zaprzyjaźniłam w haczką i opieliłam, bo po tym sobotnim deszczu chyba chwasty by mnie zarosły na amen.
    Mleczowe pole wygląda bosko! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno tu nie zaglądałam, a tu tyle zieleni, kwiatów...no wakacyjnie po prostu:) Tulipany zarąbiste, też pierwszy raz widzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna ta Wasza mazurska wiosna! Ile kwiatow, kolorow!:) A te biale strzepiaste tulipany...cudowne!;) Pierwszy raz takie cus widze:o

    OdpowiedzUsuń