Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy

czwartek, 12 kwietnia 2012

Rododendrony z Biedrony!

Zaplanowałam dziś wizytę w sklepie ogrodniczym.
Na liście:
konewka
podłoże do kwiatów
nawóz do hortensji, rododendronów
i sam rododendron właśnie.

Zajechałam wcześniej do Biedronki - mój ulubiony sklep - a ta patrzę i nie wierzę, stoją piękne, duże, rozłożyste moje wymarzone R. :) a cena - boska!
Kupiłam oczywiście, kolor czerwony a może różowy, nie pamiętam ;) zerknę rano na zawieszkę.
W ofercie mają także Rojniki, śliczne w różniastych kolorkach :) idealnie nadają się na skalniaki a mój właśnie w budowie.

Posadziłam R. Najpierw namoczyłam porządnie, by wylazły wszystkie robale, potem wysadziłam w osłonięte od wiatru i słoneczne miejsce. Do ziemi dodałam nawóz. Jest bardzo wydajny, stosuje się go 2 razy do roku, firma Substral. Już w zeszłym roku podkarmiałam nim hortensje (zakwitły w pierwszym roku od posadzenia).

Podlałam też dziś specjalnym środkiem bukszpany. Mają żółty kolor.. coś tam odbija na zielono, ale jeszcze tego jak dla mnie mało. Mam nadzieję, że je uratuję!

Dzieciaki szalały dziś na dworze :) wróciły do domu przed 19 prosto na kolację :) były tak zdyszane, że nie miały sił mówić ;)
Gdy sadziłam rododendron usłyszałam: kochamy naszą wioseczkę :) tak tutaj pięknie, zielono... mamy ogródek warzywny, sad, dużo miejsca do biegania... jak zakwitną te wszystkie kwiaty, będzie tak kolorowo :)))



















Czerwień i biel w oryginalnym wydaniu :)


Jutro zaczynamy weekend!
Oby pogoda nam dopisała, oby udało się podziałać w ogrodzie i spędzić dużo czasu na świeżym powietrzu!

Pozdrowionka!

5 komentarzy:

  1. Kochamy tą samą firmę ;)
    a biel i czerwień najpiękniejsze kwiaty Waszego ogrodu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ten nawóz to w płynie czy w granulkach? i jadę dziś do biedronki ;)

    no to mamy te same weekendowe pragnienia :))
    słonecznego i dobrego weekendu :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby weekend taki był :)
    Chociaż dużo pracy to radochę widać na fotach- i tak trzymać !

    OdpowiedzUsuń
  4. Rododendrony w słońcu? Niewiele odmian to lubi. Posprawdzaj.

    OdpowiedzUsuń