Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy

środa, 11 kwietnia 2012

nareszcie!

Dzisiejszego ranka wyprawiłam rodzinkę a sama wskoczyłam w gumofilce, rękawice na ręce, grabie w dłoń i szybko na działeczkę!
Uwielbiam tę robotę!
Cisza, spokój, słoneczko... raj!

Posadziłam koperek... wyglądam na gniazdo bociana i co widzę??? Siedzi jeden osobnik, dziobie w gnieździe a drugi lata nad nim! Poleciałam raz dwa do domu po aparat, ale nie zdążyłam zrobić zdjęcia jak siedzi w nim, tylko jak już latały po naszym niebie :)

Cudowny widok!



Wysiałam dziś cebulkę dymkę, sałatę, rzodkiewkę, marchew i koperek :)




 Czosnek fajnie powschodził a szczaw już się zieleni :) wiosna, wiosna, wiosna, wiosna!

Tulipanki....



no i taras... Pan Majster nie próżnuje :)





Dzieci też już mogą budować :) a jakie szczęśliwe!


 Jutro Dzień Czekolady!

Wpadnę do Lidla po moją ulubioną, gorzką, 70% kakao :)

Witam serdecznie moich nowych obserwatorów! Mam nadzieję, że nie zanudzę ;)

Pozdrawiam serdecznie wszystkich tych, którzy podczytują a tutaj nie piszą, bardzo mi miło słyszeć i czytać, głównie w mailach tyle serdeczności :) 

Baj baj!

 

5 komentarzy:

  1. wiosną pachnie nawet z monitora gdy na te zdjątka cudne patrzę. Obiecaj pokazać wschodzące cebulki, grządki wyglądają długo i obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, napisałam wczoraj komentarz u Ciebie i się nie dodał. Napiszę więc teraz komentarz podwójny.
    Pierś z brokułami wygląda bosko, muszę koniecznie taką zrobić. Do tej pory robiłam tylko ze szpinakiem, ale domownicy za szpinakiem nie przepadają, a brokuły lubią.
    Zapytać też chciałam w jakiej miejscowości mieszkasz i w jakim regionie Polski? Pytanie moje nasuwa się stąd, że najwięcej jezior jest u nas na Warmii i Mazurach, dlatego pomyślałam, że może jesteśmy sąsiadkami?
    Ogródka bardzo Ci zazdroszczę, my też planujemy zrobić ogródek warzywny, ale wciąż czekamy na Pana od Kunia, który ma nam zaorać kawałek poletka.
    Bociany już są w naszych okolicach od ponad tygodnia. Jechaliśmy ostatnio do rodziców i natrafiliśmy na malutką wioskę, gdzie bocianich gniazd było może z 30, jedno obok drugiego, na słupach, na drzewach, a w nich pełno bocianów. Niesamowity widok!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam Twój komentarz i odpowiedziałam :)
      A bociany zawsze robią na mnie ogromne wrażenie, piękne ptaki :)
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  3. to ja jutro będę nadrabiać zaległości ogrodowe zaległości i mam nadzieję Cię dogonić z sianiem ;)

    OdpowiedzUsuń