Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy

wtorek, 6 grudnia 2011

przyszedł M.!

Tupot małych bosych stópek obudził mnie dziś rano....

potem zaspane głosy:

był!

przyszedł!

mam paczkę!

wymarzony robot... auta... i inne zabaweczki :)

i te uśmiechy i wesołe oczy
co roku tak samo mnie rozczulają :)

Moja paczka od Mikołaja a raczej Mikołajki czeka jeszcze zapakowana, oj korci, korci by otworzyć :)

Wymieniłyśmy się drobnymi upominkami z dziewczynami z forum Bociana.
Stała ekipa pomimo wielu burz nadal trzyma się razem i wciąż sobie pomagamy jak tylko możemy...
dziewczyny, godzina 21 - meldować się na konferencji :)

3 komentarze:

  1. Mikołaj z cudną minką:))

    OdpowiedzUsuń
  2. A propo, może masz pomysł jak przekonać mojego 4 latka, aby przestał bać się św. Mikołaja?
    :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przerabiałam tego tematu z moimi dziećmi, ale może jak mamusia siądzie na kolankach u M. to wtedy i synek spróbuje? :)

    OdpowiedzUsuń